דף פרסומי
כיצד תשיג לקוחות חדשים מהאינטרנט?
אתה יכול לפרסם בהרבה צורות, אבל...
אתה צריך דף פרסומי!
מהו דף פרסומי?
בשפה המקצועית קוראים לזה "דף נחיתה". הדף שאליו מגיע("נוחת") הגולש המתעניין.
זהו דף או אתר קטן באינטרנט שהוא פונה לקהל יעד מסוים ועוסק במוצר או שירות אחד ומניע את הגולש להשאיר פרטים או לבצע רכישה.
למה לעשות דף פרסומי?
בדיקות הוכיחו שדף פרסומי טוב גורם לאחוז גבוה מאוד של גולשים להשאיר פרטים.
אתר אינטרנט מעולה עם אפשרות קלה ליצירת קשר, לא יכול להגיע לתוצאות כאלו.
הסיבה לכך פשוטה: דף פרסומי ממקד את מלוא תשומת לב הגולש במסר אחד ומשאיר לו פעולה עיקרית אחת לבצע - לפנות אלינו כדי שיוכל לקבל את העזרה הדרושה לו.
כיצד עושים דף פרסומי מוצלח?
גלה מהם 5 השלבים של הנוסחה המנצחת לדף פרסומי מבריק ויעיל!
רשום את האימייל שלך כאן ולחץ 'אני מעוניין בלקוחות חדשים!'
סיפור הצלחה
דף הנחיתה שעשיתם לי הוא גאוני!!!
יפייפה, אסתטי, חכם בכך שכשמגלגלים אותו נשארת הקוביה של צור קשר כל הזמן איתך
הוא מזמין וקל להבנה (לא רווי בפרטים מיותרים שרק מעמיסים).
קיבלנו מעל 200 פניות בחודש אחד!! 20% מההזמנות בבחודש הכי חזק בשנה הגיעו מהמיניסייט שבניתם לנו. (מדובר בסכומים גבוהים מאוד)
ברכות,
אלון שדות
כפר הנופש חקוק בלב
סיפור הצלחה
דפי הנחיתה שעשיתם לי היו מעולים.
העיצוב מצויין, שידר את מה שרציתי לגולש,
ובמיידי הם התחילו להכניס לי פניות רבות יותר ויותר כסף.
אני מאוד מודה לכם על השירות המקצועי והבלתי מתפשר ,
ולכן אני תמיד שמח לעבוד אתכם.
רובי ראובני
מנכ"ל שיר בעצמך
רשום את האימייל שלך כאן ולחץ 'אני מעוניין בלקוחות חדשים!'